I Dolori è Dolori di u travagliu è cumu a terapia calda / fredda pò aiutà

Avete spessu u mal di schiena à u travagliu?Travagliate longu ore chì causanu l'ochji malati è stanchi?Questu hè u risultatu di l'incomodità causata da esse sedentariu è hè u modu di u vostru corpu per signalà u dolore à voi.
A ghjente si move assai menu in u travagliu di l'uffiziu, mettendu i so corpi in risicu di ferite musculoskeletali è discomfort.Eccu alcuni dolori cumuni è cunsiglii per aiutà l'individui à stà senza dolore mentre à u travagliu.

A terapia di friddu pò aiutà 1

Mal di schiena
Di genere, e persone trovanu i posti più convenienti per pusà, cum'è i divani è i letti, induve mantenenu posture sgradevoli per un tempu allargatu, chì in fine pone l'excedente di stress in a mità è a bassa di a spalle.Per esempiu, inclinazione in avanti à u tipu aumenta a compressione nantu à e vertebre lumbar, aggravendu i prublemi di spalle.

Hè situatu à No. 758 Huixian Road, Jiading District, Shanghai.Shanghai Senwo Industrial Co., Ltd hè statu stabilitu in u 2011, hè un disignu, sviluppu è pruduzzione di imprese di produzzione di tipu industriale, a pruduzzione principale di prudutti caldi è friddi, chì copre i medichi, i prudutti di a casa, u trasportu refrigeratu, i rigali promozionali, etc.

A terapia di friddu pò aiutà 2

Soluzione
In più di assicurà chì a vostra schiena hè supportata in un accordu ergonomicu, pruvate d'alzate ogni 30 minuti, ancu s'ellu hè solu per stende per impegnà i vostri musculi core è spine.I specialisti ricumandenu d'allargà cunscientemente a vostra spina per evità di slouching usendu una stazione di travagliu permanente chì vi permette di transizione trà pusatu è standing.

A terapia di friddu pò aiutà 3
A terapia di friddu pò aiutà 4

I pacchetti di gel caldi è freddi per u sollievu di u mal di schiena sò ancu una soluzione còmuda è flessibile per calmà o alleviare i musculi è u dolore chì facenu più faciule per i prufessiunali occupati per affruntà a so ghjurnata.

Dolore à u collu
A pusizioni di i monitori di l'informatica di e persone pò cuntribuisce à una mala postura, aumentendu a forza chì a testa pone nantu à a spina cervica è i musculi.Questu porta à u collu, rigidità è mal di testa di tensione chì ponu aggravà à a fine di un ghjornu longu.

A terapia di friddu pò aiutà 5

Soluzione
Per prumove una bona postura, postu i vostri schermi à u livellu di l'ochji è stende periodicamente i musculi di u collu.Pigliate a turnu movendu l'arechja diritta versu a vostra spalla diritta da ogni latu è stende lentamente u collu in sopra è in giù per chì u to mento si trova nantu à u to pettu.

Per u sollievu di u dolore, u Gel Neck & Shoulder Wrap di SENWO hè a scelta perfetta per rilassate i musculi è migliurà a rigidità.

Mal di spalla

A terapia di friddu pò aiutà 6

Cù più persone chì si chinanu nantu à i so laptops è i tastieri di casa, i malati di spalla sò sempre più cumuni.

Soluzione
Praticà una bona postura rilassendu e spalle è mantenenu u livellu di a testa cù l'arechje à u livellu di e spalle pò fà u più grande di l'impatti.Cunsiderate l'incorporazione di a terapia di calore o a nostra Borsa di Spalla di Semi di Lino Microwave per calmà u dolore è alleviate i crampi o i musculi dolenti.

A terapia di friddu pò aiutà 7

Sore Eyes
Fighjendu u splendore di una schermu di l'urdinatore per troppu longu fa i vostri ochji stanchi, causendu affaticamentu di l'ochji, mal di testa è prublemi di sonnu.

Soluzione
Pigliate pause freti cù a regula 20-20-20 suggerita da l'Associazione Optometrica Americana.Pigliate una pausa di 20 seconde per vede à 20 piedi è mantene per 20 seconde.Inoltre, cercate a luce naturale è stallate a vostra scrivania per chì a finestra hè perpendiculare à questu.

In alternativa, e nostre maschere per l'occhi di gel ponu esse aduprate per alleviare a tensione oculare / l'occhi pruriginosi chì venenu da fighjulà schermi digitale tuttu u ghjornu.

A terapia di friddu pò aiutà 8

Tempu di Postu: Nov-21-2022